Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

"Ξεπάγωσε" ο σιδηρόδρομος και "σφυρίζει"... θεματικός!

Τον 1ο Θεματικό Σιδηρόδρομο στην Ευρώπη θα έχει η Πελοπόννησος, εφόσον το σχέδιο που καταρτίζουν Περιφέρεια - ΟΣΕ και Πολιτεία, υλοποιηθεί. Βέβαια δεν πρόκειται για καινούργιο σχέδιο ( η καινοτομία είναι το νέο στοιχείο) αφού δεν μιλάμε παρά για το "παγωμένο" εδώ και 3 χρόνια σχέδιο Τατούλη για τον σιδηρόδρομο της Πελοποννήσου.
"Από το 2012 είχαμε μιλήσει για την επανεκκίνηση του σιδηρόδρομου στην Πελοπόννησο αλλά δεν είχε προχωρήσει τίποτα τα τελευταία 3 χρόνια, χαίρομαι διότι τώρα ωρίμασε όλο αυτό το σχέδιο, υπάρχουν 3 Υπουργοί που στηρίζουν το σχέδιο μας, σχέδιο στο οποίο η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει τον 1ο ρόλο για την υλοποίηση του έργου μέσω ΣΔΙΤ , στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις".Τάδε έφη Πέτρος Τατούλης στην συνέντευξη τύπου της Τρίτης για την επανεκκίνηση του σιδηρόδρομου, έργο το οποίο ουσιαστικά μπήκε σε τροχιά υλοποίησης μετά και την συνάντηση στην Περιφέρεια του Περιφερειάρχη με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ αλλά και τον τέως Πρόεδρο του.

 Στα σχέδια της Περιφερειακής αρχής υπάρχει και η επιβατική κίνηση του σιδηρόδρομου σε δυο κατευθύνσεις, στο Μεσσηνιακό δίκτυο αλλά και στην γραμμή Κόρινθος - Μυκήνες - Ναύπλιο, αίτημα που έχει θέσει τις τελευταίες ημέρες επιτακτικά και ο Δήμαρχος Άργους - Μυκηνών Δημήτρης Καμπόσος.

Σημαντική βοήθεια στο όλο εγχείρημα θ αποτελέσει η παρουσία του Πολυτεχνείου της Ζυρίχης το οποίο μέσω καθηγητών του θα προσφέρει - χωρίς οικονομική επιβάρυνση - γνώσεις και εμπειρία έτσι ώστε να θωρακιστεί απόλυτα η δημιουργία ενός νέου "οικονομικού δεδομένου" στο οποίο στοχεύει η περιφερειακή αρχή.


Εκ διαμέτρου αντίθετη θέση από το Υποδομών 

Βέβαια , δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει την εκ διαμέτρου αντίθετη τοποθέτηση επι του έργου της επανεκκίνησης, του Υπουργείου Υποδομών το οποίο δια του Γενικού του Γραμματέα Γιώργου Δέδε στην πρόσφατη ημερίδα της ΠΕΔ στην Καλαμάτα, μιλά για ένταξη στο "πακέτο Γιούνκερ" και υλοποίηση με την συμβολή ιδιωτικών πόρων.

Ο Γιώργος Δέδες τόνισε οτι στην πρόταση για το "σχέδιο Γιούνκερ" εντάσσεται και η υλοποίηση του έργου της γραμμής Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα και του τμήματος Κατάκολο - Αρχαία Ολυμπία καθώς και η αναβάθμιση των λιμένων Καλαμάτας και Κατάκολου. "  "Το σχέδιο Γιούνκερ" για εμάς σημαίνει σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα, με νέο πλαίσιο πουθ ταυτόχρονα θα διασφαλίζει τα συμφέροντα των πολιτών και του δημόσιου τομέα".



Για "απόλυτη έλλειψη γνώσεων" μίλησε ο Πέτρος Τατούλης στο άκουσμα των παραπάνω , για ψέμματα που λέγονται απο περιφερόμενους μάγους της κυβέρνησης με τους πολίτες να καλούνται να επιλέξουν το ποιος ομιλεί ορθά, ποιος θα πράξει και ποιου εν τέλει οι "συμμαχίες" είναι καλύτερες ώστε να ευοδώσουν το έργο. "Περιφέρεια - 3 Υπουργοί ( που δεν ονομάζονται) Δ.Σ ΟΣΕ και τέως Πρόεδρος ΟΣΕ ή Υπουργείο Υποδομών - Πακέτο Γιουνκερ - ΠΕΔ Πελοποννήσου".

Μείνετε συντονισμένοι. αν και... μάλλον τους πολίτες απασχολεί η υλοποίηση του έργου και όχι ο "πατέρας" του !

Χριστίνα Τσιορωτά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου