Κυριακή 6 Απριλίου 2014

"Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά... τ όνομα"!

Είχα αρχίσει να ανησυχώ πραγματικά! Βρε τι να παθε ο Παρακάτος;;; Να το πήρε απόφαση πως σημασία δεν του δίνει η μεγάλη του καψούρα και να τα παράτησε; Μην έπαθε ψυχολογικά το παλικάρι ; Μην του πεσε βαριά η αδιαφορία;
Κι αν του πέρασε η καψούρα;;;;
Τέτοιες σκέψεις τριβέιζαν το μυαλό μου μέρες τώρα!
Ανακουφίστηκα  όμως βρε παλικάρι μου γιατί να!
Εμφανίστηκες!

Βέβαια είπες για «ξεκάρφωμα» να βάλεις και άλλους στην αναρτησούλα αλλά… «καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα» λένε στο χωριό μου.
Και για το μάτι σου… α όλα  κι όλα! Λέξη δεν μπορώ να πω γιατί δεν σ έχω δει… Για τ όνομα όμως! ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΩ!
Σου βγήκε βρε αδερφέ!
Ειδάλλως γιατί καλό μου κάθεσαι και.. βλέπεις το καναλάκι;;;;
Γιατί χαλάς τα ματάκια σου με τις ώρες για να φτιάξεις μια φωτογραφία;;;

ΠΟΛΕΜΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΉ;;;;;
Μην μου το πεις γιατί τα κλάματα θα βάλω!
Αν πάλι την πολεμάς… Επιλεκτικός είσαι βρε πουλάκι μου!
Μα θα μου πεις… έτσι είναι οι ανεκπλήρωτοι έρωτες! Σε οδηγούν στην απόγνωση…
Ένα μόνο σου λέω και με υπογραφή…
Όσο κι αν είναι οι πράξεις και τα  έργα σου (αναρτήσεις) απεγνωσμένες, σημασία δεν θα σου δώσει!!!!

Ή μήπως θες να σου δώσει ο Δέδες, σημασία αλλά και κανα ψιλό, γιατί είδα στην αναρτησούλα εγκώμια!
Εκτός κι αν έγινες και μάντης τώρα εκτός από καψούρης και αδέκαστος!
Άντε βρε και επειδή πάντα ένα τραγουδάκι στο αφιερώνω!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου